kiwihunden

Direktlänk till inlägg 9 januari 2014

Mobiltelefon

Av Emma - 9 januari 2014 14:55

Jag vill så gärna ha en ny mobil men vet inte vad jag ska ha. 


Har mest kollat på Sony Xperia Z1 som har en väldigt bra kamera och Samsung galaxy S4 som många jag känner har och är nöjd med. Mitt val lutar mest åt Z1 men den är så fruktansvärt stor! Men idag fick jag se att en mindre modell är påväg ut på marknaden. Så just nu funderar jag starkt på att vänta till februari och köpa den som får plats i fickan, Sony Xperia Z1 Compact.

 

Vad har ni för mobiler och är ni nöjda? 

.  

 
 
Ingen bild

Josefin

9 januari 2014 19:53

Menar du att det finns andra mobiler än Iphone?? ✌️😉

 
Ingen bild

Sara

11 januari 2014 11:35

Jag har en HTC One X, är extremt nöjd med den. Har haft den i snart två år nu, och nu börjar batteritiden bli lite dålig, men jag använder den väldigt mkt, sitter ju på tåget 2h om dagen då jag lyssnar på spotify och läser bloggar, spelar spel på den etc för att fördriva tiden :p
Kommer nog byta ut den mot en ny sen när abonemangets bindningstid går ut, tror det är typ i april eller så...
Det finns mkt att välja på...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2015 20:50

http://m.youtube.com/watch?v=lG-7e1vaB18

Av Emma - 17 januari 2015 22:51


Idag åkte jag själv hem till mor o far i ett par timmar. Var jätteskönt att få vara bara Emma en stund och sitta ner i lugn o ro och vara i stallet o diskutera kaniner med mamma. Får bli fler gånger ...

Av Emma - 17 januari 2015 00:35

Molly 5,5månader har börjat säga "mamma" inte "mamama.. " trodde inte bäbisar kunde börja prata o förstå så tidigt men hon har sagt det över 10ggr idag vid precis "rätt" tillfällen. Tittat på mig varje gång ex när hon vill bli upplyft eller ha uppmä...

Av Emma - 8 januari 2015 22:05

God fortsättning allihopa! Idag var första dagen på dagis för Lilly efter jullovet. Hon gjorde glädjedans när jag berättade att hon skulle dit. På vägen hem när jag hämtat henne så ramlade hon på isen och blev ledsen. Jag satte mig på huk o fråg...

Av Emma - 23 december 2014 23:04


Hamnade på caféet Rosteriet hos löfbergs lila idag. Mysigt värre tyckte Lilly! Vart såklart tvungen att dricka en kaffe även om jag inte brukar dricka det. Gott! ? Jag o Lilly får nog dra med faster jojo dit någon gång :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards