kiwihunden

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emma - 29 augusti 2012 23:53

Idag har jag och Kalle varit o simmar. Rätt gott var det. LIlly var hemma hos mormor o morfar så länge. Innan badet åt vi Kantarellomelett o grönsallad. Kantarellerna plockade jag och E-K igår när vi var på superpromenad med vovvarna o lilly.



 



Mammas kanin som vann på Lillerud.

   


Bilder på Lilly

 


Det ska läras tidigt med mobiler

 


"vad säger du då, pappa?"


" Öjh! Sluta ta kort nu mamma annars tar jag kameran för dig"

   

Av Emma - 25 augusti 2012 22:12

Idag har jag och Lilly varit på Lillerudsdagarna och kollat in alla djuren, bland annat fick vi se ett klickertränat får som kunde hoppa genom ringar och över hinder, balansera med frambenen på en hink och ge föraren en puss. Mormor Annes angorakanin blev även BIS på 95p och kom därmed 1a på kaninutställningen!


       


Och här är 2 bilder på busiga Kiwi ifrån vår härliga semestervecka i Halmstad tillsammans med E-K, Kitty och hundarna. Får lägga ut fler bilder därifrån någon annan dag. Kalle spelar och då laggar han när jag laddar upp bilder...inte lätt att kombinera dataspel och bloggande :D


   


Av Emma - 3 augusti 2012 09:50

Lillys första tand börjar komma upp! Den känns men man ser den bara pytte lite. Sitter nere till vänster.


Igår åt hon välling för första gången! Woho... fullkornsvälling, som de får börja dricka från 8 månader, är det tydligen som gäller ;)



Ovido - Quiz & Flashcards