kiwihunden

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Emma - 19 januari 2014 18:22

Bilresan gick bara fint både till och från rättvik! Jag körde till karlstad ca 3 mil sen tog alex över körandet och jag rörde inte ratten förren vi var hemma i kil igen då jag fick köra hem mig och bilen själv efter att carina och alex kommit hem. Var väldigt lyxigt att slippa köra och bara åka med när alex och carina körde. Sov en stund i bilen när vi åkte hem också. 


Kaninhoppningen gick mindre bra men den var kul att se alla andra duktiga kaniner. Haha mina kaniner bara slarvade och ville inte gå framåt i banan. Lite tråkigt men kaniner kan också ha dåliga dagar ;) Underlaget var även lite annorlunda mot vad det är i vårt ridhus, någon blandning mellan små filtbitar och lera. Det kan ha påverkat. Det positiva var att det här ridhuset var uppvärmt och det var väldigt lyxigt. Utomhus var det -15grader så de var nog tur :D 


Idag har jag och Lilly kollat på kalle och hans innebandylag Kiltec när de slog BKA med 4-1. De var duktiga! Lilly ropade "Heja pappa! Spela killar!"



Ovido - Quiz & Flashcards