kiwihunden

Alla inlägg under december 2012

.

Av Emma - 31 december 2012 16:32

God Jul och Gott nytt år! 

 

 

  

Av Emma - 16 december 2012 20:51

På självaste lucia var vi till frykerudskyrka och såg på deras luciatåg. Mycket fint! Lilly var väldigt sprallig och hade svårt att sitta still så vi varierade med att stå, sitta och gå. Hon charmade tanterna i raden bakom genom att säga "hej", peka, vinka, klappa i händer mm.


 


Tidigare under dagen fick även Lilly äta sin pepparkaka som hon fick av faster Jojjo på självaste födelsedagen. 


   




Av Emma - 12 december 2012 12:50

I helgen var Tess här när husse o matte var på mini-semster till gbg.
Vi myste och bakade o åt lussekatter.


   



Igår var tomten här med lite förtidiga julkappar till min dator. Tack tomten! ;)


   

Av Emma - 5 december 2012 13:11

Jag var i köket och plockade undar efter att jag pch Lilly ätit middag. När jag gick iväg för att se vad hon gjorde mötes jag av det här:


 


Lilly och Kiwi ligger och jäser tillsammans i sackosäcken <3

 

De såg väldigt nöjda ut också när jag kom :D Tur de låg kvar när jag sprang iväg efter kameran!

 

Nu har vi fått mycket snö! Precis slutat att snöat. Funderar på att vi ska ge oss ut i pulkan en sväng sen. Hoppas alla har en fin dag. Vi har julkänsla här. Pyntat mera, julmusik, pepparkakor och helt vitt utanför.

Av Emma - 3 december 2012 09:42

En film på Lilly på hennes födelsedag som E-K filmade.


Ovido - Quiz & Flashcards