kiwihunden

Alla inlägg under juni 2013

Av Emma - 27 juni 2013 22:08

Idag har Lilly varit ute o gått med sin vovve. Vi har även besök utav två söta chihuahuor i helgen:-) ska se om jag få till ett foto på dem imorgon.

Av Emma - 20 juni 2013 22:11

Sitter på Vadstena camping o kollar på solnedgången. Underbar kväll! O imorgon blir det midsommar firande här tillsammans med lillys farmor, farfar, faster o Mario.

Av Emma - 19 juni 2013 21:24

Vi sitter o väljer ut bilder att förstora hos fotografen:-)

Av Emma - 19 juni 2013 12:35

...och hämtat ut pass till mig o Lilly. Snart är det semester!

Av Emma - 18 juni 2013 21:03

Ikväll har vi lekt i trädgården<3

Av Emma - 12 juni 2013 21:45

Välkommen till vår familj, Limbus!

Av Emma - 7 juni 2013 13:32

Igår hjälpte Lilly mig att plantera blommor och vattna dem med sin vattenkanna. Väldigt bra att ha en liten hjälpreda!

Av Emma - 6 juni 2013 23:08

Dagen började hos frissan tillsammans med Eva-Karin och Josefin. De bjöd på skumpa, vindruvor och söta chokladhjärtan. Kan verkligen rekommendera Salong självfallet i skåre. De var väldigt proffsiga, trevliga och duktiga. 


        


Kalle får se sin brud och klänningen för första gången.

 

     


Sen var det fotografering hos fotografen och egen fotografering efteråt. Eva-Karin, Emil och Josefin har tagit alla fina bilder som jag lägger upp här. Emil var vår utvalda fotograf på festen.

         

Bästa vännen och min tärna Eva-Karin ställde upp på allt för mig även om det innebar att springa o hoppa över brännässlor. 

   


Kalles syster och vår bästaste toast madame Josefin och jag! Josefin planerade massor till vårt bröllop och utan henne hade det aldrig blivit så här super som det blev!   

 


   


Hela dagen var helt fantastisk och jag kommer inte kunna beskriva den underbara känslan som fanns hur många ord jag än använder. Att få gifta sig var helt fantiskt. Bröllopet gjorde mig påmind om vad mycket fint vi har tillsammans, vad vi känner och hur mycket vi faktiskt älskar varandra. Som att bli på nytt nykär. Kalle sjöng "bless the broken road" för mig i kyrkan. Det var inte ett öga torrt efter det kan jag lova. 


     


Alla underbara människor som betyder så mycket för mig. Att få dela och höra så mycket känslor gör en verkligen berörd. Känns som att det behöver vara bröllop oftare så att man får delge sina känslor lite mer! Inte bara visa känslor till sin parter utan all uppskattning till sina vänner, släkt och familj. Ni är helt underbara. 


          

Bästaste Best man Johan och Brudgum Kalle

       


Tårtan 

   


Vår härliga toast master var Jimmy! 

   


Vi dansade vals till sången "Av längtan till dig".

   

Ovido - Quiz & Flashcards