kiwihunden

Alla inlägg under augusti 2013

Av Emma - 29 augusti 2013 20:31

Sommaren är över och nu är det jobb som gäller! Lilly har skolats in förskolan och gått där i ett par veckor nu. Hon har varit ledsen några dagarna när vi lämnat henne men den här veckan har varit väldigt bra och idag var nog den bästa dagen. Inget kläng överhuvudtaget utan när vi tagit av skor o jacka sa hon "hej då mamma" och börja vinka direkt, så jag sa "jaha får jag en kram först i alla fall" och det fick jag såklart! :D Då kändes det väldigt bra att åka o jobba! 


Sommaren har varit underbar och vi har varit iväg till mallorca tillsammans med Kalles familj. Jag har busat massor med Lilly och träffat vänner. Vi har lagt altangolv tillsammans med Seve och börjat måla utemöbler vita. 


       

Av Emma - 9 augusti 2013 22:23

Idag har jag o Lilly haft tacokväll med Sara, Annika o Kristin. Lilly fick en söt groda av Sara i försenad 1års present :-D

Ovido - Quiz & Flashcards