kiwihunden

Alla inlägg under juli 2013

Av Emma - 18 juli 2013 21:35

Igår på kaninhoppnings tävlingen så fick storm en pinne i medelsvårklass o Zorro en pinne i lättklassen, krokbana:-) Storm kom 2a o Zorro 5:a<3

Av Emma - 17 juli 2013 11:48

Idag var jag duktig o tog mig tid till att skura golvet. Tji fick jag, tack Lilly! <3

Av Emma - 15 juli 2013 21:06

Idag har jag shoppat en väska

Igår var vi o såg på våra agilityidoler. Här är en bild på supportern!

Av Emma - 12 juli 2013 16:56

Wee. Nu går jag på semester! Det ska firas med bio ikväll. Det blir World wars z!

Av Emma - 11 juli 2013 09:29

Igår fick Lilly massa nya kläder när jag o josse shoppade loss! Lilly shoppade även endel själv men när hon skulle ha 5 par gröna byxor dom dessutom var försmå fick jag säga ifrån. Hon fick bara ett par gröna byxor i rätt storlek o en matchande tröja till dem;-) en lilla my pyjamas bestämde hon även själv att hon skulle ha!

Efter klädshoppingen hämtade vi Kalle på jobbet o for till Ikea där blev det mat o lite smågrejer. Väl hemma igen plockade josse o Lilly jordgubbar medan jag o Kalle monterade ner en sida på lillys säng. O Jag o josse satte upp en väggdekal åt kalle efteråt. Sen åt vi tjilli-nötter o löste korsord ute på vår altan!

Idag blir det mera shopping vi kan inte låta bli^^

Av Emma - 9 juli 2013 16:12

Idag har jag varit med på ett kick off möte hela dagen med andritz folk från Österrike. Pratat skruvpressar o så.

På lördag blir det kaninhoppningstävling i deje med Storm o Zorro. Storm ska tävla i medelsvår, trollcupen. Zorro ska tävla i lätt. Zorro är som en liten stillastående köttbulle när han hoppar så har väldigt svårt att se honom komma upp i klasserna. ;-)

Den här veckan är faster Jojjo här o tar hand om barnet när vi arbetar. Så imorgon ska vi shoppa loss i Karlstad! B-)

Bäbiskanin hos mamma.

Av Emma - 7 juli 2013 17:14

Här badas det för fullt. Kanske blir en promenad till klacksjön i kväll också.

Av Emma - 3 juli 2013 21:17

Farfar Seve hjälper oss att bygge altangolv. Fint blir det!

Ovido - Quiz & Flashcards