kiwihunden

Alla inlägg under mars 2013

Av Emma - 25 mars 2013 21:25


för er som inte redan vet att 

                              den 1 Juni ska 

                                                        jag och Kalle 

                                                                                gifta oss!   

 

 


Av Emma - 7 mars 2013 22:32

Det här var superkul! Lite blandade grejjer på tårtan för jag ville prova att göra massor och använda mig utav roliga verktyg på kursen. Bäst att passa på när det erbjuds och en tårtexpert finns tillhands. Köpte även med lite sugerpaste, färg, pärlor o verktyg hem så att jag kan fortsätta göra roligheter:D Provade även att göra liljor och fjärilar men de fick inte plats på tårtan så jag fick ta med dem hem bredvid för att kunna ha dem på en annan tårta. Kan verkligen rekommendera alla att gå kursen som tycker det är roligt att göra tårtor. Kan tänka mig att gå fler tårtkurser!:D  


           



Av Emma - 6 mars 2013 21:33

Imorgon ska jag på tårtkurs tillsammans med Magdalena! Ska bli superkul! 


Tårta på en torsdag? Tokigt precis:D 


Prova-på-kurs

Beskrivning: Vi gör varsin tårta med två lager mousse i och använder sugarpaste att täcka tårtan med samt gör enkla dekorationer till tårtan. Du behöver inte ha några förkunskaper. Tårtan får du sedan ta med dej hem, förstås!! Tårtan går att frysa. Materialet till tårtan och fika ingår! Du får 10% rabatt på det du handlar från butiken under kurstillfället.


Kolla in tartpinglan.se

Skapa flashcards