kiwihunden

Alla inlägg under november 2014

Av Emma - 30 november 2014 21:51

Nu är julklappskalendern redo! Gissar på att Lilly kommer bli nöjd imorgonbitti när hon får se den :-D

Dop

Av Emma - 24 november 2014 23:11

Dopet vart jättefint och Molly var så snäll. Hon skrek endast när prästen tog henne ;)

Nu i helgen har vi haft lite kalas för Lilly. Hon blir 3år imorgon! Min stora tjej. Tänk vad tiden går fort. Första egna barnkalaset hade hon igår. Fick bjuda sina jämngamla vänner på dagis. Nöjd o uppe i varv vart hon! <3

Av Emma - 14 november 2014 21:56

Imorgon blir det dop så idag har vi dukat o dekorerat i salen. Längtar!

   

Av Emma - 12 november 2014 09:43

- Känner du att vi går i en backe, mamma?
-Mm *pust o frust *
- Du måste Ta I, mamma!
- Jo tack jag tar i men det är jobbigt
- ah jag känner också det är jobbigt, mamma.


 

Av Emma - 4 november 2014 14:55

Nu kan jag rulla till mage från rygg! *lycka *

Av Emma - 1 november 2014 07:31

3månader och jag kan sitta om jag får stöd av en hjälpande hand!

Ikväll ska mamma o pappa på halloweenfest så mormor o morfar ska passa mig o syrran i några timmar. /Molly

Ovido - Quiz & Flashcards