kiwihunden

Alla inlägg under oktober 2013

Av Emma - 18 oktober 2013 07:42

Nu har contura-kassetten installerats. Det blev väldigt fint! Veden är införskaffad. Och nu längtar vi bara tills besiktningen är gjord så vi kan börja elda. 


     


Ikväll blir det Lars Winnerbäck konsert!!! 



Av Emma - 8 oktober 2013 12:29

Idag har jag varit på utbildning i förebyggande brandskydd. En väldigt bra kurs måste jag säga som får en att tänka lite extra! I slutet fick vi även prova på att släcka en brand.

Av Emma - 3 oktober 2013 13:49

Igår fick jag ett USB-minne o idag en bilskrapa, undra vad jag får härnäst! O så fick jag ju faktiskt en nybakad bulle av Barbro igår o nybakat bröd av emma idag:-)

Sen efter jobbet idag ska jag träna kaninhoppning i Karlstad hos Alex. Glömde visst skriva att Storm vann medelklassen i lördags o gick upp till överklass i krok! Duktiga lilla kanin!

I lördags hann jag med både kaninhoppning, bröllop mellan Johan o Linda, hundvakt åt 3 hundar o flyttstädning. Det var en väldigt spännande, händelserik o rolig dag!

Av Emma - 1 oktober 2013 19:28

Idag fick Lilly ett brev på posten av faster josse o mario <3

Ovido - Quiz & Flashcards