kiwihunden

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Emma - 27 september 2011 22:21

Idag blev jag äntligen klar med mina bäbisstrumpor som jag stickat. Tur jag har vänner som vill ha stickkvällar, annars skulle de aldrig blivit klara :D


 

Idag har jag o kalle även varit på den andra föräldrautbildningsträffen. Vi fick lära oss om amning och smärtlindringmetoder till förlossningen.


Började även tvätta lite bäbiskläder idag. Här är kort på några söta kläder jag fått. Vi har fått mer fina kläder och grejjer men här är några utav dem. Tack alla söta vänner!


  Bodys som vi fått av E-K och Kitty


  Body som vi fått av Kalles syster Josse o Mario


  Byxor som vi fått av Jimmy, Bella o Johan


Här är även ett kort på bäbismagen från förra veckan, v32.

 

Imorgon ska vi hem till Klas för att hämta vaggan som vi ska ha till bäbben. Ska bli spännande att se hur den ser ut. Jag sov själv i den när jag var nyfödd.


Natti natti






Ovido - Quiz & Flashcards