kiwihunden

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Emma - 4 september 2011 13:31

Nu har alla gäster flytt sin kos och lugnet har lagt sig. Var verkligen en lyckad inflyttningsfest. Jag hade väldigt roligt! Kul att så många kunde komma hit också, både från karlstad och de långväga från jönköping, linköping och stockholm. Tack alla gäster för en underbar kväll och alla fina presenter!:)


Innan festen var jag och Josefin på stan. Så nu har jag ännu mer bäbiskläder. Köpte en mysig filt, pyjamas, strumpor och två gosiga mössor. Josse köpte även dreglisar och mer söta strumpor åt oss trots att vi redan fått bäbispresenter; en väldigt söt "drak-flisoverall" och supersöt nalle och en häftig body. Tack supersöta snälla fasterJosse:D


Min kamera sjunger på sista refrängen. Den startar inte alltid upp som den ska och linsskyddet stänger sig inte. Det var dumt av mig att tappa den i badrumsgolvet tidigare i sommar. Blir nog till att införskaffa en ny snart.


Bild från förra måndagen: Kiwibäbis tycker barnvagnen passar utmärkt till att sova i ;) Bra investering!


Sen var vi ju hos E-K för någon helg sen och då fick hon en egen monstermadrass som hon använder flitigt till att sova på.


  Tackar Eva-Karin!:)


Under helgen har Kiwi varit i Fagerås och haft det kul med Tess. Saknar henne, man går och tittar för att se vart hon är även fast man vet att hon inte är här:P Tack päron för att ni tar hand om henne.


Nu blir det till att slappa te't i soffan.

Ovido - Quiz & Flashcards