kiwihunden

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Härliga lördag

Av Emma - 26 mars 2011 14:20

Idag har jag tagit en sväng på stan i det härliga vädret. Oj vad många nyöppnade affärer som jag har missat. Jag har nog inte varit i stan på hela vintern :> Köpte en ny pyjamas, liten tandkräm och tog ut US Dollar på forex. Om 8 dagar(!) åker jag tillsammans med Josse, Chris och Kickan till Amerikat. Wee så spännande det ska bli! Vi ska bo i Santa Barbara (i Josse och Fredriks lägenhet), åka till Los Angeles, shoppa, gå på Disneyworld, Se Josses college och massa mer. Kommer bli underbart och Josse och Fredrik är bästaste som ger oss möjligheten att bo hos dem. Nej, nu måste jag börja packa. Vad är allt jag ska ha med (något jag missat/Något onödigt?): 


  • Reseförsäkring
  • Pass/Leg./Mastercard/Visum
  • Min resplan till flyget
  • Kontanter USD
  • Linsvätska
  • Extra par linser
  • Alvedon
  • Kamera/Videokamera
  • Toalettartiklar
  • (Kudde)
  • Pyjamas, underkläder, strumpor
  • T-shirts och Linnen
  • Klänningar, byxor och kjolar
  • tunnare jacka
  • (mitt stickeri)
  • vitaminer
  • ipod med musik och bok
  • beställd tågbiljett från flygplatsen hemma i Sverige
  • Ordbok
 
 
LadyNight

LadyNight

26 mars 2011 16:12

Vad spännande det låter! Hoppas du får det urmysigt och massa roligt :)

http://pysselstund.blogspot.com

Emma

26 mars 2011 17:34

Tack! Ja det hoppas jag med :>

 
Ingen bild

Josse giraff

26 mars 2011 22:56

ta med hörlurar om du har för de på flyget är väldigt obekväma. puss!

Emma

28 mars 2011 21:47

ja det ska jag göra! Tack för tipset ;)

 
LadyNight

LadyNight

28 mars 2011 20:36

Psst. Har en utlottning på min blogg just nu, var med vetja! :)

http://pysselstund.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2015 20:50

http://m.youtube.com/watch?v=lG-7e1vaB18

Av Emma - 17 januari 2015 22:51


Idag åkte jag själv hem till mor o far i ett par timmar. Var jätteskönt att få vara bara Emma en stund och sitta ner i lugn o ro och vara i stallet o diskutera kaniner med mamma. Får bli fler gånger ...

Av Emma - 17 januari 2015 00:35

Molly 5,5månader har börjat säga "mamma" inte "mamama.. " trodde inte bäbisar kunde börja prata o förstå så tidigt men hon har sagt det över 10ggr idag vid precis "rätt" tillfällen. Tittat på mig varje gång ex när hon vill bli upplyft eller ha uppmä...

Av Emma - 8 januari 2015 22:05

God fortsättning allihopa! Idag var första dagen på dagis för Lilly efter jullovet. Hon gjorde glädjedans när jag berättade att hon skulle dit. På vägen hem när jag hämtat henne så ramlade hon på isen och blev ledsen. Jag satte mig på huk o fråg...

Av Emma - 23 december 2014 23:04


Hamnade på caféet Rosteriet hos löfbergs lila idag. Mysigt värre tyckte Lilly! Vart såklart tvungen att dricka en kaffe även om jag inte brukar dricka det. Gott! ? Jag o Lilly får nog dra med faster jojo dit någon gång :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards