kiwihunden

Direktlänk till inlägg 5 mars 2011

Ulla-bulla

Av Emma - 5 mars 2011 22:00

Klockan tio över åtta idag anlände jag och Josefin till Ullared. Där var endast bilar parkerade på den närmast parkeringen till gekås så det var väldigt lugnt i affären när vi väl kom in dit. Jag har nog aldrig varit där när det varit så lugnt. Vi kunde verkligen gå och kolla på allt vi ville och det var ingen kö till att prova kläder. Jag hittade mycket fint och jag tror det här var min bästa gekås-upplevelse. När vi var klara på gekås så kollade vi även runt på outletsen bredvid och åt mat. Mys!


  Massa grejjer


  Skjortor


  Fotbollskor köpta på Sko-Boo utanför gekås. Ska ha när jag kör agility i vår ;)   

 
 
E-K, L och F :)

E-K, L och F :)

6 mars 2011 16:47

Åh va roligt med gekås, hade de massa bra hundgrejer nu eller? Det är verkligen såhär på våren man ska åka dit, då är det inte så mycket folk. Jag och kitty åker antagligen upp till jönköping på fredag eftermidag efter jobbet. Sen släpper väll hon av mig hos dig och åker hem till sin kompis. så får vi se vilken bil vi tar på lördagen. Ska bli kul at träna, fast Lotta är just nu som en zombie och varken orkar eller har lust med något. Lite jobbigt, så tur att jag har en valp om är raka motsatsen :)
Har fått massa tips av catrin att träna på nu oxå, är så skönt att ha någon som hjälper en, man blir så blind för vad man själv gör...

http://lottaskoja.bloggplatsen.se

Emma

6 mars 2011 17:26

Ja de har ett ganska stort utbud av hundgrejjer. Jag köpte hundgodis o bajspåsar ;)Låter bra att ni kommer efter jobbet.Haha ne det är inte alltid de har lusten men vi får hoppas att hon taggar till på tävlingen då. Jag fick massa bra tips av Krister på träningen idag :), dock så jag känner mig just nu som en super-nybörjare. Jag är nog helt blind :P kram

 
Sara

Sara

7 mars 2011 20:50

Ullared <3
Verkar som att du fick ihop en hel del fina grejer =)

http://eburnea.blogspot.com

Emma

7 mars 2011 22:02

aa :) tack tack!

 
LadyNight

LadyNight

21 mars 2011 22:22

Åh, Ullared...dit måste jag igen. Haha, det är nästan knäppt hur man kan längta till en affär :P Älskar deras vita stora muffiinsformar.

http://pysselstund.blogspot.com

Emma

22 mars 2011 18:06

ja det är en kul affär! :> Ja deras muffinsformar är grymma, jag har också såna :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2015 20:50

http://m.youtube.com/watch?v=lG-7e1vaB18

Av Emma - 17 januari 2015 22:51


Idag åkte jag själv hem till mor o far i ett par timmar. Var jätteskönt att få vara bara Emma en stund och sitta ner i lugn o ro och vara i stallet o diskutera kaniner med mamma. Får bli fler gånger ...

Av Emma - 17 januari 2015 00:35

Molly 5,5månader har börjat säga "mamma" inte "mamama.. " trodde inte bäbisar kunde börja prata o förstå så tidigt men hon har sagt det över 10ggr idag vid precis "rätt" tillfällen. Tittat på mig varje gång ex när hon vill bli upplyft eller ha uppmä...

Av Emma - 8 januari 2015 22:05

God fortsättning allihopa! Idag var första dagen på dagis för Lilly efter jullovet. Hon gjorde glädjedans när jag berättade att hon skulle dit. På vägen hem när jag hämtat henne så ramlade hon på isen och blev ledsen. Jag satte mig på huk o fråg...

Av Emma - 23 december 2014 23:04


Hamnade på caféet Rosteriet hos löfbergs lila idag. Mysigt värre tyckte Lilly! Vart såklart tvungen att dricka en kaffe även om jag inte brukar dricka det. Gott! ? Jag o Lilly får nog dra med faster jojo dit någon gång :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards