kiwihunden

Direktlänk till inlägg 6 juni 2013

Vårt bröllop 2013-06-01

Av Emma - 6 juni 2013 23:08

Dagen började hos frissan tillsammans med Eva-Karin och Josefin. De bjöd på skumpa, vindruvor och söta chokladhjärtan. Kan verkligen rekommendera Salong självfallet i skåre. De var väldigt proffsiga, trevliga och duktiga. 


        


Kalle får se sin brud och klänningen för första gången.

 

     


Sen var det fotografering hos fotografen och egen fotografering efteråt. Eva-Karin, Emil och Josefin har tagit alla fina bilder som jag lägger upp här. Emil var vår utvalda fotograf på festen.

         

Bästa vännen och min tärna Eva-Karin ställde upp på allt för mig även om det innebar att springa o hoppa över brännässlor. 

   


Kalles syster och vår bästaste toast madame Josefin och jag! Josefin planerade massor till vårt bröllop och utan henne hade det aldrig blivit så här super som det blev!   

 


   


Hela dagen var helt fantastisk och jag kommer inte kunna beskriva den underbara känslan som fanns hur många ord jag än använder. Att få gifta sig var helt fantiskt. Bröllopet gjorde mig påmind om vad mycket fint vi har tillsammans, vad vi känner och hur mycket vi faktiskt älskar varandra. Som att bli på nytt nykär. Kalle sjöng "bless the broken road" för mig i kyrkan. Det var inte ett öga torrt efter det kan jag lova. 


     


Alla underbara människor som betyder så mycket för mig. Att få dela och höra så mycket känslor gör en verkligen berörd. Känns som att det behöver vara bröllop oftare så att man får delge sina känslor lite mer! Inte bara visa känslor till sin parter utan all uppskattning till sina vänner, släkt och familj. Ni är helt underbara. 


          

Bästaste Best man Johan och Brudgum Kalle

       


Tårtan 

   


Vår härliga toast master var Jimmy! 

   


Vi dansade vals till sången "Av längtan till dig".

   

 
 
Eva-karin

Eva-karin

7 juni 2013 19:07

Åh så fint du har gjort det!! Kul att kunna gå hit och kika och bli påmind om denna underbara dag!!

http://lottaofanny.bloggplatsen.se

Emma

7 juni 2013 20:34

Tack! Ja det kan man:-)

 
Ingen bild

Sara

7 juni 2013 22:19

Gud så fint! Kul att se alla bilder =) Om jag är med på några fler bilder får du gärna maila över dom till mig, tur jag har Jakob här hemma som vet hur man sparar ner bilder från din blogg, för det lyckas inte jag med iaf...

Vackraste bruden iaf =)

Emma

8 juni 2013 14:44

Tack. Ska kolla när jag hinner om det är fler bilder på dig:-)

 
Chris

Chris

8 juni 2013 13:22

Åh så fina bilder! Jag har ett par att skicka till dig sen, bl.a en fin på dig, Kalle och Lilly när ni kommit ut från kyrkan.
:D

http://chrismiss.blogg.se

Emma

8 juni 2013 14:46

We så roligt. De får du gärna skicka till min mail:-)

 
Alexandra

Alexandra

8 juni 2013 20:44

Så fint! Jättesnygg bröllopsklänning :)

http://Arekia.blogg.se

 
Anna

Anna

10 juni 2013 22:19

Jättefina bilder från ett jättefint bröllop! Grattis än en gång :)

http://annamyren.blogg.se

Emma

10 juni 2013 23:05

Tack så jätte mycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2015 20:50

http://m.youtube.com/watch?v=lG-7e1vaB18

Av Emma - 17 januari 2015 22:51


Idag åkte jag själv hem till mor o far i ett par timmar. Var jätteskönt att få vara bara Emma en stund och sitta ner i lugn o ro och vara i stallet o diskutera kaniner med mamma. Får bli fler gånger ...

Av Emma - 17 januari 2015 00:35

Molly 5,5månader har börjat säga "mamma" inte "mamama.. " trodde inte bäbisar kunde börja prata o förstå så tidigt men hon har sagt det över 10ggr idag vid precis "rätt" tillfällen. Tittat på mig varje gång ex när hon vill bli upplyft eller ha uppmä...

Av Emma - 8 januari 2015 22:05

God fortsättning allihopa! Idag var första dagen på dagis för Lilly efter jullovet. Hon gjorde glädjedans när jag berättade att hon skulle dit. På vägen hem när jag hämtat henne så ramlade hon på isen och blev ledsen. Jag satte mig på huk o fråg...

Av Emma - 23 december 2014 23:04


Hamnade på caféet Rosteriet hos löfbergs lila idag. Mysigt värre tyckte Lilly! Vart såklart tvungen att dricka en kaffe även om jag inte brukar dricka det. Gott! ? Jag o Lilly får nog dra med faster jojo dit någon gång :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards