kiwihunden

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

Lilly 1 år

Av Emma - 26 november 2012 15:06

Igår var det stort pådrag hemma hos oss för världens bästa fyllde 1 år! Tiden går väldigt fort. Väldigt många var här för att fira våran lill-stora tjej. Tack alla gäster för en underbart lyckad 1-års dag och för alla fina presenter. Lilly somnade belåtet och gott på kvällen efter en heldag med full uppmärksamhet.


Bilder ifrån presentöppningen på morgonen

         



Senare på eftermiddagen kom alla gästerna med fina paket. Vi fikade och åt tårta. 


Här är en bild på Lilly och hennes "bobby car" som hon fick utav morbröderna <3   


   

 
 
Ingen bild

josse

26 november 2012 16:53

grattis söta lilly! :)

 
LadyNight

LadyNight

26 november 2012 20:18

Grattis i efterskott Lilly! Vad tiden flyger iväg :)

http://pysselstund.blogspot.com

 
Chris

Chris

26 november 2012 22:42

Vilken fin bil!

http://chrismiss.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2015 20:50

http://m.youtube.com/watch?v=lG-7e1vaB18

Av Emma - 17 januari 2015 22:51


Idag åkte jag själv hem till mor o far i ett par timmar. Var jätteskönt att få vara bara Emma en stund och sitta ner i lugn o ro och vara i stallet o diskutera kaniner med mamma. Får bli fler gånger ...

Av Emma - 17 januari 2015 00:35

Molly 5,5månader har börjat säga "mamma" inte "mamama.. " trodde inte bäbisar kunde börja prata o förstå så tidigt men hon har sagt det över 10ggr idag vid precis "rätt" tillfällen. Tittat på mig varje gång ex när hon vill bli upplyft eller ha uppmä...

Av Emma - 8 januari 2015 22:05

God fortsättning allihopa! Idag var första dagen på dagis för Lilly efter jullovet. Hon gjorde glädjedans när jag berättade att hon skulle dit. På vägen hem när jag hämtat henne så ramlade hon på isen och blev ledsen. Jag satte mig på huk o fråg...

Av Emma - 23 december 2014 23:04


Hamnade på caféet Rosteriet hos löfbergs lila idag. Mysigt värre tyckte Lilly! Vart såklart tvungen att dricka en kaffe även om jag inte brukar dricka det. Gott! ? Jag o Lilly får nog dra med faster jojo dit någon gång :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards