kiwihunden

Direktlänk till inlägg 12 november 2012

9-11 november

Av Emma - 12 november 2012 14:18

Lilly bara går och går mer o mer nu... igår gick hon från köket ut i vardagsrummet hos mormor o morfar utan att hålla i något. Sedan ställde hon sig upp ifrån sittande-ställning på golvet utan att hålla i något för första gången. Min stora tjej!


I helgen var även kalles syster Josse och Sambon Mario här o hälsade på. Det var trevligt trevligt. Jag åkte även på kaninutställning i Karlstad på lördagen men då fick kalle o lilly vara hemma o umgås med besökarna. ;)


Igår var det alltså farsdag. Det var en underbar dag. Vi gick upp tidigt på morgonen. Jag o lilly gjorde en frukostomelett till pappa kalle. Han fick även ett fint paket med duntofflor, precis som han önskat sig. Efter frukosten vart lilly så trött så vi gick o la oss hela familjen och sov en timma till. Efter frukostluren körde kalle iväg oss till simhallen i Deje där vi plaskade och lekte i vattnet. Lilly fick prova ha simring för första gången. Sprattlade med benen gjorde hon o framåt gick det i ett jehu! Efter badet avnjöts en middag hemma hos min far o mor tillsammans med bror Emil, farfar o fru. 


Har varit fel på vårt internet i 1,5 vecka nu så tyvärr blir det inga bilder för det går inte ladda upp. BBBs adsl är inget att ha! Längtar tills vi får fiber.



 
 
Chris

Chris

16 november 2012 16:49

Snart springer hon nog runt överallt.

När får du riktigt internet?

http://chrismiss.blogg.se

Emma

16 november 2012 23:28

Ja inne springer hon runt överallt men ute är det fortfarande väldigt svårt med så mycket kläder o dumma skor :D Kalle har ringt o mailat bbb dagligen i två veckors tid för att få någon hjälp men de verkar vara ganska iq befriade tyvärr :/ Ringde iaf en trevlig tekniker därifrån idag som trodde att det var åtgärdat nu men det fick kalle berätta för honom att det tyvärr inte var... så nu verkar de börjat att arbeta på det iaf...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2015 20:50

http://m.youtube.com/watch?v=lG-7e1vaB18

Av Emma - 17 januari 2015 22:51


Idag åkte jag själv hem till mor o far i ett par timmar. Var jätteskönt att få vara bara Emma en stund och sitta ner i lugn o ro och vara i stallet o diskutera kaniner med mamma. Får bli fler gånger ...

Av Emma - 17 januari 2015 00:35

Molly 5,5månader har börjat säga "mamma" inte "mamama.. " trodde inte bäbisar kunde börja prata o förstå så tidigt men hon har sagt det över 10ggr idag vid precis "rätt" tillfällen. Tittat på mig varje gång ex när hon vill bli upplyft eller ha uppmä...

Av Emma - 8 januari 2015 22:05

God fortsättning allihopa! Idag var första dagen på dagis för Lilly efter jullovet. Hon gjorde glädjedans när jag berättade att hon skulle dit. På vägen hem när jag hämtat henne så ramlade hon på isen och blev ledsen. Jag satte mig på huk o fråg...

Av Emma - 23 december 2014 23:04


Hamnade på caféet Rosteriet hos löfbergs lila idag. Mysigt värre tyckte Lilly! Vart såklart tvungen att dricka en kaffe även om jag inte brukar dricka det. Gott! ? Jag o Lilly får nog dra med faster jojo dit någon gång :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards