kiwihunden

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Emma - 10 januari 2012 10:10

JANUARI

Vi äter raclette och jag stickar en kanin.


         


FEBRUARI

Fanny flyttar in hos E-K och vi åker såklart dit för att hälsa på. Åkte även för att se på kaniner på LU2011 i Vänersborg under snöoväder.


   



MARS

Broderade och var till Gekås i Ullared med Josse.


     


APRIL

Oförglömliga USA-resan!!! Disneyland, shopping, Universal studios, glass i stora lass, Walk of shame/fame


           


MAJ

Jag gör en smörgåstårta.


 


JUNI

Jag och Kiwi badar med E-K och hundarna i Vätterfjäll



 

JULI

Jag och E-K åkte på agilityläger utanför Örebro. Under lägret fick vi även bo och umgås med mina underbara vänner i gropen. Vi hade verkligen fyra underbara dagar.


         


Flytt från Jönköping till Karlstad. Bodde sista veckan på en luftmadrass i Jönköping.


     


AUGUSTI

Jag var ledig och bakade bullar. Vi införskaffade även endel bäbisgrejjer.


     


SEPTEMBER

Jag började jobba på Metso och vi gick på endel höstmarknader.


   


OKTOBER

Drog upp båten från vattnet (jag tittade mest på dock) och grillade vid stugan med familjen.


      


NOVEMBER 

Jag blev mamma till världens underbaraste Lilly.


   


DECEMBER

Vi bakade pepparkakor hos Lillys mormor och morfar. Och det firades en underbar julafton hos hennes farmor och farfar tillsammans med faster med sambo och gammelfarmor.


     


Vår lilla familj skålade in det nya året hos Eva-Karin tillsammans med Kitty, Linda och alla hundarna.

       

Ovido - Quiz & Flashcards