kiwihunden

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

30 maj 2012

Av Emma - 30 maj 2012 22:17

Idag har Lilly lärt sig att räcka ut tungan. Så nu har hon gjort det flera gånger! Dessutom kryper hon baklänges. Backat in under en fotölj i vardagsrummet 2 gånger så bara huvudet sticker fram och blir sur för att huvudet tar emot när hon vill fortsätta backa :P Så himla go! Mormor har även lärt Lilly att göra indianljud under veckan. :) 


Här kommer ett klipp med Lillys skills.



 

 


I förrgår var jag även och tränade agility med E-K.  Väldigt roligt var det när vi körde bana. Kiwi tycker det är mycket roligare att köra hela banor än detaljträning. Dock har jag tränat/"lekt" på ett hinder här hemma nu i två dagar och försökt få henne att kunna springa ifrån mig en bit och få lite distans men hon är väldigt närgången.


Kiwi o Tess


 

Fanny

 
 
Kitty

Kitty

31 maj 2012 15:19

Underbar film!!! :D Tack för kommentarena! Alltid lika roligt :)) Det är väldigt kul att träna en hund som Tindra! Vi ser fram emot vår agilitykarriär :D *fniss*

http://kittty.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2015 20:50

http://m.youtube.com/watch?v=lG-7e1vaB18

Av Emma - 17 januari 2015 22:51


Idag åkte jag själv hem till mor o far i ett par timmar. Var jätteskönt att få vara bara Emma en stund och sitta ner i lugn o ro och vara i stallet o diskutera kaniner med mamma. Får bli fler gånger ...

Av Emma - 17 januari 2015 00:35

Molly 5,5månader har börjat säga "mamma" inte "mamama.. " trodde inte bäbisar kunde börja prata o förstå så tidigt men hon har sagt det över 10ggr idag vid precis "rätt" tillfällen. Tittat på mig varje gång ex när hon vill bli upplyft eller ha uppmä...

Av Emma - 8 januari 2015 22:05

God fortsättning allihopa! Idag var första dagen på dagis för Lilly efter jullovet. Hon gjorde glädjedans när jag berättade att hon skulle dit. På vägen hem när jag hämtat henne så ramlade hon på isen och blev ledsen. Jag satte mig på huk o fråg...

Av Emma - 23 december 2014 23:04


Hamnade på caféet Rosteriet hos löfbergs lila idag. Mysigt värre tyckte Lilly! Vart såklart tvungen att dricka en kaffe även om jag inte brukar dricka det. Gott! ? Jag o Lilly får nog dra med faster jojo dit någon gång :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards