kiwihunden

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Emma - 10 maj 2011 22:10

Idag när jag letade efter kort så hittade jag mina gamla dagböcker i en låda. De var väldigt intressanta att läsa :)


  "Kära dagbok förlåt att jag skrev så fult igår"


  "Hej! Idag har jag inte gjort något speciellt. Kramar"


" Jag har en kanin"


  "Den här biljetten använde jag första gången  jag åkte med Eva-Karin utan någon vuxen med mig. (Eva-Karin hade åkt tåg själv innan, men inte jag så det var pirrigt)"   "Väder: Het, Datum: 28 juli -95, Hej dagbok jag har varit borta hos Britt-Marie från tisdag till fredag och har åkt båt och grilla korv på lång-ön. Det var kul. Och tittat på när Robert ("Råbet") åkte vatten-skidor. Och bada. Då tappa jag en tand.


  "Hej dagbok. Jag tycker om dig. Jag har slut på sportlovet. Imorgon ska vi börja skolan igen. Då börjar vi kl 8.10 Till mat i skolan får vi kyckling och ris."

Ovido - Quiz & Flashcards