kiwihunden

Direktlänk till inlägg 27 november 2011

Vår dotter Lilly

Av Emma - 27 november 2011 16:41

Föddes 11-11-25 kl 9.50

Vikt: 3360 g

Längd: 51 cm


 

 

 


     

 
 
Sara

Sara

27 november 2011 19:43

Guuud så söt!
Ska bli så spännande att få se henne på riktigt sen när jag kommer hem vid jul.
Hon är verkligen underbar, det har ni gjort bra! Ni måste vara superstolta!
Ser ut som att hon gillar filten iaf =) Kiwi ser så rolig ut där på sista bilden också, hon ser ut ungefär som "Matte, vad är det där för konstig ny leksak?"
=)

http://eburnea.blogspot.com

 
Eva-Karin

Eva-Karin

27 november 2011 23:01

Åh vad hon är underbar!Min mobil har dött och hittar inte laddaren. Men ska försöka göra det och hör av mig i morgon. Nu är vi iaf uppe i värmland igen :) Massa kramar

http://lottaofanny.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Chris

27 november 2011 23:06

Nu är det tredje gången jag kollar på bilderna. Hon är så fin! Ska bli så kul att träffa er!

 
Ingen bild

barbro

28 november 2011 16:13

Ett stort grattis til er begge två. Hun ser virkligen söt ut. Hoppas att går bra med er. Jag kommer på besök när du kommet deg litt . gleder meg Jeg får nok rapport av eva- karin . Ta vare på er nå. Grattis

 
Ingen bild

Elin

29 november 2011 17:29

Jätte stort grattis till er!! Så fin hon är, hoppas ni mår bra och får en riktigt mysig jul!
Stor kram från oss i Namibia

 
LadyNight

LadyNight

29 november 2011 22:27

Åh, vilket sött litet knyte! Enormt stort grattis till er vännen, hon är bedårande :) KRAMAR

http://pysselstund.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2015 20:50

http://m.youtube.com/watch?v=lG-7e1vaB18

Av Emma - 17 januari 2015 22:51


Idag åkte jag själv hem till mor o far i ett par timmar. Var jätteskönt att få vara bara Emma en stund och sitta ner i lugn o ro och vara i stallet o diskutera kaniner med mamma. Får bli fler gånger ...

Av Emma - 17 januari 2015 00:35

Molly 5,5månader har börjat säga "mamma" inte "mamama.. " trodde inte bäbisar kunde börja prata o förstå så tidigt men hon har sagt det över 10ggr idag vid precis "rätt" tillfällen. Tittat på mig varje gång ex när hon vill bli upplyft eller ha uppmä...

Av Emma - 8 januari 2015 22:05

God fortsättning allihopa! Idag var första dagen på dagis för Lilly efter jullovet. Hon gjorde glädjedans när jag berättade att hon skulle dit. På vägen hem när jag hämtat henne så ramlade hon på isen och blev ledsen. Jag satte mig på huk o fråg...

Av Emma - 23 december 2014 23:04


Hamnade på caféet Rosteriet hos löfbergs lila idag. Mysigt värre tyckte Lilly! Vart såklart tvungen att dricka en kaffe även om jag inte brukar dricka det. Gott! ? Jag o Lilly får nog dra med faster jojo dit någon gång :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards