kiwihunden

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

Ingen Elva

Av Emma - 11 november 2011 20:18

Det ser inte ut att bli någon 111111-födelse :D Men jag tyckte det var bra, för då hann jag med sista dagen på jobbet också. Idag blev jag bjuden på god lunch på nöjes utav metso i väldigt gott sällskap. Jag kommer verkligen att sakna kollegorna speciellt Magdalenas pep-talk.     


Imorgon ska vi på husvisning och kolla på ett enplans-hus. Jag hoppas verkligen att det är så bra som det ser ut på bilderna på hemnet. Ska bli så spännande!

 
 
Ingen bild

Chris

13 november 2011 00:57

Hur var huset!?

Emma

15 november 2011 21:55

Huset kändes mysigt :D

 
Ingen bild

jossebosse

13 november 2011 20:59

vad bra att ni fick komma och titta tidigare! :) Ses imorgon! Kram

 
Ingen bild

Magdalena

14 november 2011 15:07

Hur var husvisningen? Ingen bebis ännu? :-)

Det var väldigt tomt att komma till kontoret imorse ska du veta...vem ska nu hålla ordning på mig?!

Kram

Emma

15 november 2011 21:55

Huset kändes väldigt mysigt med stor potential. Men väldigt läskigt att köpa hus o allt vad det innebär om något är fel på huset :P Men vi funderar på att buda på det :) Ja, känns konstigt att inte åka till jobbet. Saknar er!

 
Kitty

Kitty

15 november 2011 13:01

Det är så kul att du kommenterar! Tack! :)) Näe då gissade inte jag rätt i alla fall! ;) Spännande med hustitt! Det är ju helt klart min dröm!! Men nu är det valp som gäller! Tjoho! :D 2 dagar kvar!!! Ingen bebis nu heller? ;) Lycka till med allt! Kram!

http://kittty.bloggplatsen.se

Emma

15 november 2011 21:51

ja, visst är det mycket roligare att skriva när man får kommentarer :D Ja helt klart spännande med hus. Vi funderar på om vi ska buda på det. Ingen bäbis än men jag hoppas den vill ut snart :D oh så mysigt det ska bli med våra bäbisar :D kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2015 20:50

http://m.youtube.com/watch?v=lG-7e1vaB18

Av Emma - 17 januari 2015 22:51


Idag åkte jag själv hem till mor o far i ett par timmar. Var jätteskönt att få vara bara Emma en stund och sitta ner i lugn o ro och vara i stallet o diskutera kaniner med mamma. Får bli fler gånger ...

Av Emma - 17 januari 2015 00:35

Molly 5,5månader har börjat säga "mamma" inte "mamama.. " trodde inte bäbisar kunde börja prata o förstå så tidigt men hon har sagt det över 10ggr idag vid precis "rätt" tillfällen. Tittat på mig varje gång ex när hon vill bli upplyft eller ha uppmä...

Av Emma - 8 januari 2015 22:05

God fortsättning allihopa! Idag var första dagen på dagis för Lilly efter jullovet. Hon gjorde glädjedans när jag berättade att hon skulle dit. På vägen hem när jag hämtat henne så ramlade hon på isen och blev ledsen. Jag satte mig på huk o fråg...

Av Emma - 23 december 2014 23:04


Hamnade på caféet Rosteriet hos löfbergs lila idag. Mysigt värre tyckte Lilly! Vart såklart tvungen att dricka en kaffe även om jag inte brukar dricka det. Gott! ? Jag o Lilly får nog dra med faster jojo dit någon gång :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards