kiwihunden

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Emma - 30 januari 2011 21:17

Haha jag har skjutit upp det här byxprojektet i två veckor för att jag var rädd att förstöra byxorna. Det tog mig 45 min och det blev supersnyggt resultat ;) Måste nog börja sy lite mer det är faktiskt väldigt roligt. Någon som vill ha en sykväll med mig?


 


Påbörjade även att pärla i morse. Någon som kan gissa vad det ska bli?
Ledtråd: Det är något som Kalle gillar.


 

Av Emma - 30 januari 2011 20:04

Helgen har bara varit bra. Igår bakade jag chilli-och chokladmuffins som vart supergoda. Idag tog jag och Kiwi en långpromenad i solen medans Karl spelade innebandy. Sen har vi spelat lite datorspel, städat åt fiskarna och sett på film. Nu tänkte jag försöka ge mig på att sy upp de nya byxorna i benen som jag köpte för 2 veckor sedan. Byxben lyckas alltid vara för långa för mig. 


       

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards