kiwihunden

Direktlänk till inlägg 3 juli 2011

Agilityläger hos Fanny Gott

Av Emma - 3 juli 2011 19:11

I veckan åkte jag och Kiwi på agilityläger tillsammans med  E-K, Lotta, Fanny och Ike. Instruktörer var Fanny Gott och Karine Hauan. Det har varit underbart kul och lärorikt. Dessutom hade vi underbar sol hela dagarna så vädret kunde inte varit bättre.



 
 
 


 

Bilderna har E-K tagit. Kolla gärna in hennes blogg för fler fina bilder.


Våra fina agilityhundar


  Kiwi tränar hoppteknik


  Kiwi var minst på lägret


  Fanny instruerar om kommande övning


  Fina Spike "Ike" som vi fick låna med oss av Catrin


  Vi fick tillåtelse av Skorpan att få sova hos henne dessa dagar. Det var mysigt.


  På promenad med underbara Lina och Gunilla


  Järngänget :D


  Underbar Svensk idyll


  Sommar!!!



  Kiwi i sin flytväst, En bild som jag lyckades ta



Tack E-K för underbart sällskap på lägret.

 
 
Eva-Karin, Lotta och Fanny

Eva-Karin, Lotta och Fanny

3 juli 2011 21:14

VIlken bra film du har klippt ihop. Bara hon blir mer självständig så kommer ni bli supersnabba :)
Har varit ute och tränat lite med Fanny idag, och får verkligen skärpa mig så jag inte tränar på hundra saker samtidigt, så idag har vi fokuserat på sitt och stanna och lite att hon ska söka sig till belöningszoonen, och jag märkte att om jag tränade mer än 4 minuter så blev hon väldigt ofokuserad. Så nu ska jag försöka hålla hundra procent fokus och kortare och mer intensiva pass :)

http://lottaskoja.bloggplatsen.se

Emma

3 juli 2011 21:28

Tack, så bra att du kunde se den. För mig så bara hackar den på bloggen :D Ja det är en väldigt bra ide att göra flera korta pass istället för ett långt. Det är ju bara det att man vill så mycket mer själv:DD

 
LadyNight

LadyNight

4 juli 2011 01:51

Vad duktig Kiwi är(och du också)! Himla kul att få se videon :)

http://pysselstund.blogspot.com

 
Ingen bild

Kitty

14 juli 2011 12:50

Va kul och få se er på film från lägret! Vilket flyt ni får till på filmen! Det ser härligt ut!! Vill också gå på sånt läger nu! :D

Kram!! Lycka till med flytten!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 6 april 2015 20:50

http://m.youtube.com/watch?v=lG-7e1vaB18

Av Emma - 17 januari 2015 22:51


Idag åkte jag själv hem till mor o far i ett par timmar. Var jätteskönt att få vara bara Emma en stund och sitta ner i lugn o ro och vara i stallet o diskutera kaniner med mamma. Får bli fler gånger ...

Av Emma - 17 januari 2015 00:35

Molly 5,5månader har börjat säga "mamma" inte "mamama.. " trodde inte bäbisar kunde börja prata o förstå så tidigt men hon har sagt det över 10ggr idag vid precis "rätt" tillfällen. Tittat på mig varje gång ex när hon vill bli upplyft eller ha uppmä...

Av Emma - 8 januari 2015 22:05

God fortsättning allihopa! Idag var första dagen på dagis för Lilly efter jullovet. Hon gjorde glädjedans när jag berättade att hon skulle dit. På vägen hem när jag hämtat henne så ramlade hon på isen och blev ledsen. Jag satte mig på huk o fråg...

Av Emma - 23 december 2014 23:04


Hamnade på caféet Rosteriet hos löfbergs lila idag. Mysigt värre tyckte Lilly! Vart såklart tvungen att dricka en kaffe även om jag inte brukar dricka det. Gott! ? Jag o Lilly får nog dra med faster jojo dit någon gång :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards